آینده همین حالاست !

آینده همین حالاست !

My Creator Created Me For Create
آینده همین حالاست !

آینده همین حالاست !

My Creator Created Me For Create

بهشت تلفنی!


میترسم تو اون دنیا هم بهشت و جهنم رو تلفنی به گند بکشن!

هرکی آشنایی چیزی داشته باشه راحت واسه خودش تو جهنم هم عشق و حال بکنه!!

مث همین جهنم اینجا :

بعضی ها با یه تلفن تو همین جهنم دارن بهشتی حال میکنن...

والا به غرعان 

من که ناراضیم خدا میدونی ناراضیم.


عادلانه نیست !


در این دنیا همه چیز عادلانه نیست !

بهتر است با این حقیقت کنار بیایید !


من هنوز عاشق اونم!


به نظر شما سیاوش قمیشی هنوز عاشق اینه ؟


دهه 60 !


ما دهه 60 ی ها همونایی هستیم که از ترسِ گنجشکِ خانم آموزگارِ کلاس اولمون جرات نداشتیم از خونه بیایم بیرون !

ایده هایم را چکار کنم ؟!


یعنی روزی بیاد که من ایـــده هام رو یا عملی کنم ؟؟!

                                              یا بفروشم ...

                                              این مسئولین کجان ؟

                                              عاغا چرا رسیدگی نمیکنین؟


                                              خداوکیلی پشیمون میشین!


آقایون مسئول شما ها الان نمیدونید من چقد بـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلــدم ...


          فقط جهت اطلاع