آینده همین حالاست !

آینده همین حالاست !

My Creator Created Me For Create
آینده همین حالاست !

آینده همین حالاست !

My Creator Created Me For Create

ایده هایم را چکار کنم ؟!


یعنی روزی بیاد که من ایـــده هام رو یا عملی کنم ؟؟!

                                              یا بفروشم ...

                                              این مسئولین کجان ؟

                                              عاغا چرا رسیدگی نمیکنین؟


                                              خداوکیلی پشیمون میشین!


آقایون مسئول شما ها الان نمیدونید من چقد بـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلــدم ...


          فقط جهت اطلاع

نظرات 2 + ارسال نظر
لقمان دوشنبه 14 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 18:35

تقصیر خودته وقت نداری بری ایده‌هاتو عملی کنی

به خدا وقت ندارم وقت کنم !

پیمان جلالی چهارشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 16:40

من به تو ایمان دارم امید

قه زای تو دوکتور گیان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد