آینده همین حالاست !

آینده همین حالاست !

My Creator Created Me For Create
آینده همین حالاست !

آینده همین حالاست !

My Creator Created Me For Create

سال نو مبارک !



الهی !

با خاطری خسته از اغیار

و به فضل تو امید وار

دست از غیر تو شسته ودر انتظار رحمتت نشسته ام !

بدهی ، کریمی

ندهی ، حکیمی

بخوانی ، شاکرم

برانی ، صابرم

الهی احوالم چنان است که میدانی و اعمالم چنین است که میبینی؛

نه پای گریز دارم و نه زبان ستیز ...


خدایا !

بهرین ها را در این ساعات پایانی سال

و همچنین در سال پیش روی برای دوستانم مقدر فرما !


آمین یا ارحم الراحمین !



تکراری شده ام !

هر گاه به عقربه های ساعتم مینگرم؛ به فکر فرو میروم

و دل خوش به آن که ، در مسیر تکراری زیستن تنها نیستم.

با این تفاوت که آنها همچنان به پیش تکرار میکنند ،

ولی من گاهی به پیش ، گاهی به پس و گاهی در جا .


نمیدانم معادله زندگیم را چه کسی و بر روی چه کاغذی نگاشته اند

و حل شدنم به مچاله شدن و دور انداختن می انجامد یا طرح معادله ای دیگر و باز هم تکرار  !



در هر صورت گویا :


زندگی باید کرد
گاه با یک گل سرخ
گاه با یک دل تنگ
گاه با روییدن در پس این باران
گاه با خندیدین بر غم بی پایان !



اینترنت حلال به روایت تصویر !


روی عکس کلیک کنید تا نمونه ای از صفحات اینترنت حلال را مشاهده نمایید !!




گفتم غم تو دارم !


گفتم غم تو دارم ، گفتا چشت درآید


گفتم که ماه من شو ، گفتا که این نشاید


گفتم زخوب رویان رسم وفا بیاموز


گفتا برو جمش کن ، اینها به تو نیاید


گفتم که بر خیالت راه نظر ببندم


گفتا ببند ؛ بهتر ، یکی دگر بیاید


گفتم که بوی زلفت گمراه عالمم کرد


گفتا نَ بوی زلف است ؛ کفشت زپا در آید


گفتم که نوش لعلت ما را به آرزو کشت


گفتا بخواب بد بخت ، به خواب هم نیاید


گفتم دل رحیمت کی عزم صلح دارد


گفتا به آن زمان که جانت ز لب درآید


گفتم زمان عشرت دیدی که چون سرآمد؟


گفتا خموش حافظ ، امید هم نیامد ... !




سکوت ، سکون و ... !

بد ترین تاثیرات را بی صداترین اثرات میگذارند .


ای کاش حرفی برای گفتن ، توانی برای حرکت و فکری برای عمل کردن داشته باشیم !


امسال هم گذشت و من باز بی راهه پیمودم !


امیدوارم حکمت بودنم را ببینم  ... .