آینده همین حالاست !

آینده همین حالاست !

My Creator Created Me For Create
آینده همین حالاست !

آینده همین حالاست !

My Creator Created Me For Create

تا درودی دیگر ... بدرود !





دوستان عزیز  اون شتری که میگن میاد ؟! اومد . . .

فردا ساعت 7 سوارش میشیم  میریم

دیگه خوبی بدی هرچی دیدین ؛ دیدین

حلالمون کنید !!!

سعی میکنم هر وقت اینتر نتی اونترنتی چیزی پیدا کردم یه سری اینجا بزنم جواب پیام های گلتونو بدم ، دیگه به بزرگی خودتون ببخشید .

خاطراتم رو هم براتون مینویسم ؛ وقت خودش البته !


 تا درودی دیگر ... بدرود


التماس دعا




اینم از آخرین جمعه !

آخرین جمعه این مرحله از زندگیم هم تا چند دقیقه دیگه تموم میشه


امروز ساعت 11 از خواب بیدار شدم ( البته ناگفته نماند که دیشبش ساعت 4:20 خوابم برد )


بعد ناهارم رو خوردم


بعد با یه دوست رفتم استادیوم برای دیدن مسابقه ی بسکتبال تیم شهرداری با تیم کاله مازندران که متاسفانه با 9 امتیاز اختلاف واگذار کردیم

بعد یه دور چرخیدیم تو شهر

 و دو سه تا بعد دیگه


و الانم اینجام دارم یواش یواش وارد آخرین شنبه این مرحله از زندگی میشم



چیزی نیست !

اگه نرخ دلار رو 3500 تومن بدون هیچ نوسانی در نظر بگیریم ؟؟!!
اون وقت من برای خریدن ماشین مورد علاقه ام  :
یک میلیارد و سیصدو نود و نه میلیون و هشتصد و پنجاه هزار تومان کسری دارم   ....!

1,399,850,000 تومان 


خدایا خودت کمکم کن ...

مام آدمیم

ولنتاین ( روز عشاق ) مبارک !


از زندگی از این همه تکرار خسته ام


از های و هوی کوچه و بازار خسته ام

دلگیرم از ستاره و آزرده ام ز ماه

امشب دگر ز هر که و هر کار خسته ام

دل خسته سوی خانه ، تن خسته می کشم

آوخ ... کزین حصار دل آزار خسته ام

بیزارم از خموشی تقویم روی میز

وز دنگ دنگ ساعت دیوار خسته ام

از او که گفت یار تو هستم ولی نبود

تنها و دل گرفته و بیزار و بی امید

از حال من مپرس که بسیار خسته ام...


 از محمد علی بهمنی




ولنتاین نوشت : خوش به حال اونایی که امروز کادو گرفتند ؟؟!!



اونترنت !

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

رمز عبور 123 ولی نیاین تو ؛ خصوصیه !

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

چقدر زود دیر شد ؟ !


فقط چند روز دیگه اینجام ...

            

                        امید وارم 01/12/1391 هم یک  01/07/1386 دیگه نباشه !!!


    چون اصلا حوصلش رو ندارم 


و دیگر هیچ 



یه ضرب المثل چینی ( استغفرالله ... ) !

                    یه ضرب المثل چینی میگه :


اگه خواستن بهت تجاوز کنن تا اونجایی که می تونی مقاومت کن

                        بعد دیدی نمی تونی

                               شل کن و از موضوع لذت ببر 



پی نوشت :