آینده همین حالاست !

آینده همین حالاست !

My Creator Created Me For Create
آینده همین حالاست !

آینده همین حالاست !

My Creator Created Me For Create

عادلانه نیست !


در این دنیا همه چیز عادلانه نیست !

بهتر است با این حقیقت کنار بیایید !


نظرات 4 + ارسال نظر
داریوش شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 20:20

من امید رو کاملا درک می کنم هر کی تو بیرجند چند ماهی رو خدمت کنه دیگه دین و ایمان براش نمیمونه
عیبی نداره امید جان هر چی دلت میخواد بگو بزار خالی شی اینقدر افتاب رفته تو مغر سرمون جای ایمان نمونده دیگه

سلام داریوش جان
کی برگشتی ؟

یاداور دوشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 22:42

راستی یه چیز دیگه اینکه ایمانت ضعیف شده که این جوری شدی و اینقد اشفته ای سعی کن نمازاتو بخونی بهت قول میدم حالت خوب بشه و چالشاتو ازمایش خدا میبینی

نمیدونم تو ایمان من رو کجا دیدی که میدونی ضعیف شده ؟!

من به ایمانم ایمان دارم!

یاداور دوشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 22:31

مواظب باش که چی داری میگی!صرفا به خاطر اینکه یه چیزی گفته باشی و یه پستی گذاشته باشی حرف نزن!مواظب عقیده ات باش به خدا به عنوان یه دوست قدیمی نگرانتم.امیدوارم هر مشکلی که داری حل بشه ولی نه به ارزش از دست دادن ایمانت. (برات دعا میکنم)

دوست من از اینکه نگرانمی ممنونم
ولی این رو بگم که یکی از راه های رسیدن به حقیقت نقد کردنه
فک نکم خدا انقد بی جنبه باشه بخواد به خاطر یه نقد کوچولو آدم رو مورد عذاب قرار بده چون خودش گفته هر چیزی رو همین طوری قبول نکنید روش تعقل کنید .
والا هرچی به جامعه اطرافم و به زندگیم نگاه میکنم همش بی عدالتیه خوب به نظرت بگم نه عادلانه س ؟
این روزا دیگه انقد بی عدالتی دیدم حالم از کل فلسفه زندگی به هم میخوره.

یاداور شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 20:21

حکمت خدا ست. ولی برای سرای باقی مطمئنم عادلانه است .این روزا چرا اینجوری شدی تو که خدا و کاراشو خیلی خوب میشناختی. جدیدآ خیلی شکایت میکنی !(خیلی عوض شدی)

میدونی چیه ، آدم چیزایی رو میبینه که کلا همه چیش رو به چالش میکشه !
به خدا از دست همین عدالت دارم کافر میشم ...
دیگه خدا خودش میدونه اگه واقعا عدالت همینه من که ناراضیم ...
امید وارم خدا هم این پست رو یه بار بخونه !!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد