آینده همین حالاست !

آینده همین حالاست !

My Creator Created Me For Create
آینده همین حالاست !

آینده همین حالاست !

My Creator Created Me For Create

یه ضرب المثل چینی ( استغفرالله ... ) !

                    یه ضرب المثل چینی میگه :


اگه خواستن بهت تجاوز کنن تا اونجایی که می تونی مقاومت کن

                        بعد دیدی نمی تونی

                               شل کن و از موضوع لذت ببر 



پی نوشت :



نظرات 2 + ارسال نظر
محتضر سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 14:59 http://www.valsbaezraeel.blogfa.com

بیا بزن!مگه من چی گفتم؟!اصلا قصدم ایراد گرفتن نبود آنتی "زن" بزرگاگه دیگه اومدم...

نرو , نــرو ،نرو , نــرو
تو هم مثل من نمى تونى دووم بیارى , نــرو
تو هم مثل من تو غصه کم میاری , نــرو اااااه نــرو نـرو , نــرو
تو هم میپوسى , میمیرى بى من نــرو
تو هم تابون غم میدى بى من , نــرو
ااااه نــرو
نرو , نــرو
...


محض اطلاع نوشت : نوشته بالا فقط یک آهنگ فارسی میباشد ! گفته باشم ها

محتضر دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 23:58 http://www.valsbaezraeel.blogfa.com

فکر کن آدم بعد از مدت ها بیاد به یه وبلاگ سر بزنه و آخرین پستش این باشه

فالاچی بزرگ شما ببخشید !
وقتی برنج میشه کیسه ای 58000 تومن دیگه فقط میتونی لذت ببری !
میخوای چند روز نون خشک بخوری؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد