آینده همین حالاست !

آینده همین حالاست !

My Creator Created Me For Create
آینده همین حالاست !

آینده همین حالاست !

My Creator Created Me For Create

نیلیا جان تولدت مبارک !


nininininininininininininininininininininininininini

nininininininininininininininininininininininininini


امروز دو ساله شدی عزیزم !




نظرات 11 + ارسال نظر
شرمین سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:27

الله اکبر الله اکبر الله اکبر الله اکبر
الله اکبر الله اکبر الله اکبر الله اکبر
الله اکبر الله اکبر الله اکبر الله اکبر
.
.
.
.
.
البته ناگفته نماند این یه دوست گرامی خیلی هم بیراه نگفتند!
در ضمن، برادر کا داریوش ،چرا خون خودتو بی جهت کثیف میکنی؟!
تو این گرونی دوباره زن گرفتن کار حضرت فیله ها !
کم طلاق بنداز و بده ! درسته که ... زبان هستی !

خلیلی دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:58

من مطمئنم اون شرمین نیست درضمن محل سگ به (یه دوست) نذارین!!!!!!!!!

تکبیر

کا داریوش چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 14:38

ئیسه یش سی به سی تلاقم که وتبیت ئه و یه دوسته حه ر کاری شرمین ره حمانیه

کا داریوش تواو مشکوکمت کرد . ئه گه ر وا بیت له به عزی وه ختا دانه ی رضا ناویش نظر دا ئه نی هه ر خانم رحمانیه !

شرمین چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:29

نیازی به پاسخ و قبول مسئولیت نیست پشیمون شدم!
آقای نادری بیا رد شو از وسط شهرمون کاریت ندارم
من دماغ خودمو نگه دارم نیفته هنر کردم !!!
اینا همش فقط یک شوخی بود

شرمین شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 21:57

آقای نادری میدونی در روزهای آینده وقتی خواستی از وسط شهر
ما رد بشی بری خونتون ممکنه فقط دماغت سالم بمونه ؟!
تهمت؟؟؟!!!!! اونم به من ؟!
مگه من بیمارم اسم خودم به این زیبایی و دلنشینی رو ننویسم !
یک دوست دیگه چه صیغه ایه ؟!
به هر حال همکلاسی مواظب خودت و دماغت باش !

کا داریوش خوه ت جواو به ره و ؟!!!

من هیچ مسئولیه تی قه بول نا که م !

کا داریوش چهارشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 18:05

سلام نیلی جون تولدت مبارک انشالله تولد 100 سالگیشو هم میبینیم اون یه دوستی مه به وبلاگت و تماشاگران وبلاگت توهین کرده بود شرمین رحمانیه . دیگه خود دانی

با تشکر از لطف و راهنمایی شما کا داریوش عزیز

شرمین جمعه 6 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 16:15

نیلیا کوچولو تولدت مبارک ! ایشالا 100 ساله شی نه 120 ساله شی
نه 120سال کمه همیشه زنده باشی

عجب ابهتی !!!

افرین نیلیا گیان همیشه همینطوری بمون دختر یعنی این

خوشبی خاله

پیمان پنج‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 19:53

نیلی عزیز تولدت مبارک
امیدوارم این لبخد رو همیشه رو لبات ببینم.

قلبونت امو دون

یک دوست چهارشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:46

آه ای دوست هرچه گویی نکوست
اما واقعیت تلخ است!
( شوخی کردم بابا گریه نکنی وبلاگت خوبه همینکه باعث میشه ماها همدیگه رو فراموش نکنیم ، فراموش نکنیم که روزی همکلاس بودیم خودش کلیه خیلی مرسی دستت درد نکنه )

براستی آن سه بزرگوارند ؟؟ !!!

من که شک دارم

ممنون
راستی شما ؟

یک دوست چهارشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 00:03

اون موجودی است از نوع انسان ، کچل ، که از دار دنیا فقط

یک تی شرت قرمز و کاپشن قهوه ای دارد، وبلاگی داشقه

هم دارد که فقط 3 نفر به آن سر میزنند : 1. کا داریوش تیربرقی

2. کا داریوش تیر برقی 3. سرهنگ خاتون اسمر خلیلی




خخخخخخخخخخخ

نیلی جون عموت ،تولدت مبارک چقدر بزرگ شدی

ای دوست هرچه گویی نکوست ولی نا مهربان شکستی دل زنگ بر داشته ام را آخر "داشقه" هم شد توصیف وبلاگ نازنینم .
و 33000 بازدید کننده ام تا حالا همین سه دوست بزرگوار بوده اند یعنی؟

آه خدای من ...

خلیلی سه‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 17:26

تولدت مبارک نیلی جون





کپی عموتی،امیدوارم هوشت به اون نرفته باشه

اون چیه ؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد