آینده همین حالاست !

آینده همین حالاست !

My Creator Created Me For Create
آینده همین حالاست !

آینده همین حالاست !

My Creator Created Me For Create

روئیای وصال !

چندیست که دیدار تو را منتظرم من

چندیست که  در خواب تو را مینگرم من

چندیست  که با ماه در آن خلوت شب ها

با یا د  رخت تا   به سحر   می سپرم   من

چندیست که بیچاره دلم بی سر و  سامان

چندیست که با سیل غمان سر به گر یبان

چندیست   که  فرهاد بخواند غزل   من

مجنون کند چاره   درد  دگر من

داغ دل  من  را که لاله دید بپژمرد

ای وای از این بلبل بی بال و پر من

کابوس  فراقت  بچید   بال  و   پرم را

رؤیای  وصالت  بود  امید  دل  من


 امید                 

نظرات 7 + ارسال نظر
سلیمه جمعه 17 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:47

بله ؟ ! حالا دیگه مکنونات قلبی منو چاپ نمیکنی؟؟

خلیلی چهارشنبه 15 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:38

یاد امام زمان افتادم؟

(عج)

one man دوشنبه 13 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 00:51

نظر خاصی دارم

بـِـنـظُر

ی دوس پنج‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 23:19 http://asemane-tabdar.blogsky.com/

سلام
شعر خوشگلی بود آقا امید

م م ن و ن

داریوش شنبه 13 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 21:16

ئه مه به بالا ی کیا فه رموته؟

ئه ی ی ی هه ی ی

نعیمه پنج‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 18:07

نظرخاصی ندارم

نظر نه چندان خاصی هم نداری؟!

زیبا پنج‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 17:42 http://zibarastegari.blogsky.com

سلام عالی بود...

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد